Strateginio valdymo ir rinkodaros magistras
University of Malta
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Msida, Malta
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 400 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* Vietiniai/ES/EEE pareiškėjai: metinis registracijos mokestis: 400 Eur; Pareiškėjai iš ES ar ne EEE: Bendras mokestis už mokslą: 10 800 Eur
Įvadas
Kurso informacija
- Modulio pavadinimas: Strateginio valdymo ir rinkodaros magistras
- Kurso kodas: PMSCSMNMRKFTT8
- Postnominal: magistrantūra (Melit.)
- Kvalifikacijos lygis: Antrasis ciklas
- Nacionalinės kvalifikacijų sąrangos lygis: 7 lygis
- Trukmė: 3 semestrai
- Lankymo būdas: visą darbo dieną
- Iš viso ECTS kreditų: 90
- Koordinatorius: Emanuelis Saidas
- Pateikė: Ekonomikos, vadybos ir apskaitos fakultetas
Priėmimai
Studijų programa
Kurso apžvalga
Programa suteikia galimybę dalyviams ugdyti kritinio mąstymo įgūdžius ir požiūrį, kartu su subalansuotomis žiniomis (gylio ir pločio atžvilgiu) apie naujausias teorijas ir praktiką, kurių bet kurios pramonės šakos organizacijos reikalauja iš šiuolaikinių vadovų ir rinkodaros vadovų. Šiuo požiūriu siekiama padėti absolventams virsti vadovais, kurie priima ir palaiko discipliną, pagal kurią sprendimai priimami atlikus rimtą rizikos įvertinimą, pagrįstą patikimais ir pagrįstais įrodymais, surinktais apie rinkas, konkurenciją ir klientus, o ne pasikliaujant valdymo mados.
Visi studijų vienetai remiasi naujausiu atitinkamos disciplinos mąstymu ir idėjomis, pagrįstomis empiriniais tyrimais, kurie lemia naujų sričių, kurios yra paklausios išsivysčiusių šalių darbdaviams, atsiradimą.
Programos rezultatas
Mokymosi rezultatai
Programa padeda mokiniams tobulėti:
- Subalansuotos žinios ir supratimas apie naujausią atitinkamos disciplinos mąstymą ir idėjas, pagrįstas empiriniais tyrimais tokiose naujose srityse kaip žmonių veiklos metrika, skaitmeninė analizė, sprendimų modeliavimas, paslaugų kūrimas ir socialinė rinkodara;
- Išvystyti intelektiniai įgūdžiai pasireiškia konceptualizuojant ir motyvuojant galimybes ir pozicijas įmonės ir rinkodaros strategijoje, iššaukiant koncepcijas, informaciją ir duomenis, kaip pagrindinius įžvalgos prieigos, rinkimo, filtravimo ir sklaidos aspektus įmonės aplinkoje;
- Sustiprinti gebėjimai diskutuoti apie įmonės ir rinkodaros strategijos aspektus įvairioms auditorijoms, kurios vyrauja įprastose įmonės kontekste;
- Išplėsti gebėjimai kūrybiškai konceptualizuoti pasiūlymus, apimančius produkto/paslaugos ypatybes, ryšius, platinimą, paslaugų lygius ir procesus įvairiomis rinkos sąlygomis;
- Išplėsti skaitinės ir kokybinės analizės įgūdžiai, taip pat gebėjimas savarankiškai vykdyti tyrimų projektus, taip pat gebėjimas diegti skaitmenines analitikos priemones kuriant ir įgyvendinant marketingo komunikacijas, kurios išsiskiria iš kitų;
- Verslumo polinkis kūrybiškai kurti ir diegti įmonės strategijas, kurios reikštų suderintą žmogiškųjų išteklių planavimą ir diegimą atsižvelgiant į konkrečias rinkodaros operacijas, taip pat
- Galimybė kurti paslaugų pasiūlymus, kurie patiktų tiksliniams klientams (naudojant klientų įžvalgą), ir efektyviai paskirstyti išteklius pasitelkiant rimtą racionalumą, įterptą į sprendimų priėmimą, išlaikant pusiausvyrą tarp griežtų įmonės ir verslo tikslų bei visuomenės poreikių.
KARJEROS GALIMYBĖS
Kursas skirtas
Programa skirta asmenims, turintiems vadybos ar rinkodaros bakalauro laipsnius ir planuojantiems karjerą šiose srityse.
Karjeros galimybės ir galimybė tęsti studijas
Programos absolventai susiduria su daugybe karjeros galimybių rinkodaros ir susijusių valdymo vaidmenų įvairiose pramonės šakose, vietoje ir užsienyje. Konkrečios galimybės gali apimti sparčiai augančius sektorius, pvz., internetinius žaidimus, finansines paslaugas ir kitus paslaugų sektorius.