Marketingo komunikacijos MA/MSc
University of Westminster
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 19 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* tarptautinis - JK/ES: 16 000 svarų sterlingų (per mokslo metus)
Įvadas
Kurso santrauka
Rinkodaros komunikacija apima pagrindinių komunikacijos priemonių, prieinamų organizacijai, parinkimą ir taikymą siekiant jos rinkodaros tikslų. Šį darbą dažnai atlieka specializuotos agentūros ir jis apima ir strateginį mąstymą, ir kūrybinių sprendimų kūrimą. Jame reikalaujama, kad tyrimais pagrįstos žinios būtų derinamos su aukšto lygio, dažnai itin kūrybingų, įgūdžių praktika. Kursas apima priemonių, kuriomis grindžiama „marcomms“ strategijos kūrimas, ir žiniasklaidos platformų, skirtų „marcomms“ kampanijai, tyrimą.
Kurso metu turėsite galimybę studijuoti skaitmeninę rinkodarą, kuri sudaro skaitmeninės rinkodaros profesinio diplomo programą. Tai padės pasiruošti laikyti diplomo egzaminus po magistro laipsnio, jei to norite.
Kursas apima pagrindines rinkodaros komunikacijos technikas. Tai suteikia jums pakankamą pagrindą rinkodaroje, kad galėtumėte lengvai dirbti su žmonėmis, dalyvaujančiais visame rinkodaros valdymo procese. Galutinis kurso tikslas yra pagerinti individualias karjeros perspektyvas, žinant, kaip pritaikyti akademinį mokymąsi geriausioje rinkodaros komunikacijos praktikoje.
KARJEROS GALIMYBĖS
Baigę studijas būsite pasirengę rinkodaros, reklamos ir viešųjų ryšių vaidmenims visame pasaulyje ir daugelyje skirtingų sektorių specializuotose komunikacijos agentūrose, privačiose įmonėse, ne pelno, socialinėse įmonėse ir vyriausybinėse organizacijose. Jūs netgi galite pasirinkti konsultavimo kelią, kad taptumėte savo viršininku.
Dėstomas Londono centre, netoli daugelio miesto nacionalinių, tarptautinių ir pasaulinių darbdavių, mūsų dėmesys įgūdžiams, gebėjimams ir savybėms – kurso metu turėsime daug galimybių pritaikyti šiuos gebėjimus realiuose verslo projektuose – suteiks tiesioginės darbo patirties. patobulinti savo CV ir pasakojimą kandidatuojant į naujas pareigas. Šie taikomieji projektai ne tik išplės jūsų profesinius tinklus, bet ir tiesiogiai padidins ankstyvo įsidarbinimo galimybes baigus studijas.
Augant pasauliniam 3 000 darbdavių tinklui, mūsų karjeros ir įsidarbinimo tarnyba yra čia, kad padėtų jums išnaudoti visas savo galimybes.
- Plėskite savo tinklą
Užmegzkite ryšius su bendraamžiais ir būsimais verslo lyderiais. - Pradėkite savo karjerą
Sužinokite, kaip naudoti socialinę žiniasklaidą ieškodami darbo arba „LinkedIn“, kad pradėtumėte savo karjerą. - Sukurkite savo CQ
Ugdykite savo kultūrinį intelektą – arba „CQ“ – mokydamiesi kartu su studentais ir darbuotojais, atstovaujančiais daugiau nei 100 tautybių.
Pramonės nuorodos
Šis kursas buvo sukurtas atsižvelgiant į įvairių pramonės specialistų, dirbančių prekės ženklų ir rinkodaros konsultacijų, skaitmeninių ir duomenimis pagrįstų komunikacijų bei kūrybinių ir socialinių tinklų srityse. Mes palaikome puikius ryšius su atitinkamomis profesinėmis įstaigomis, įskaitant Duomenų ir rinkodaros institutą (IDM), kuris remia, skatina ir gerina rinkodaros rezultatus, taikydami plėtros programas, kad padėtų studentams būti geriausiems; Chartered Institute of Public Relations (CIPR), vienintelė pasaulyje Royal Chartered įstaiga, skirta viešųjų ryšių specialistams; ir Reklamos praktikų institutas (IPA), kurį įsteigė Karališkoji chartija ir JK reklamos, žiniasklaidos ir rinkodaros komunikacijų pramonės agentūrų prekybos įstaiga ir profesionalus institutas.
Šiuo metu šį kursą dėstantys darbuotojai turi didelę profesinę patirtį, o daugelis ir toliau siūlo nuolatines konsultavimo paslaugas. Jų pareigos apėmė darbą su J Walter Thompson Bankoke, Marso tyrimų valdymą, rinkodaros komunikaciją ir kūrybinį valdymą nacionalinėje labdaros organizacijoje, dideliame universitete ir prekybos centrų tinkle, „Bates Communications“ planavimo direktoriumi, rinkodaros direktoriumi. ryšių agentūra ir „Shell“ bei „Unilever“ komunikacijos vadovas.
Darbo vaidmenys
Šio kurso absolventai gali eiti tokias pareigas kaip:
- Sąskaitos vadovas
- Prekės ženklo kūrėjas/vadybininkas
- Kampanijos optimizavimo vadovas/kampanijos vadovas
- Klientų konsultavimo vadybininkas
- Turinio tvarkyklė
- Klientų patirties strategas
- Skaitmeninės rinkodaros vadovas / Skaitmeninės rinkodaros vadovas
- Įkūrėjas ir generalinis direktorius
- Rinkodaros koordinatorė/vadybininkė
- Žiniasklaidos pirkėjas
- PR pareigūnas/vadybininkas
- Pardavimų ir rinkodaros vadovas
- Socialinių tinklų vadybininkas
Absolventai darbdaviai
Šio kurso absolventai įsidarbino organizacijose, įskaitant:
- Adidas
- Aira
- AKQA
- CSM sportas ir pramogos
- Diageo
- DWA žiniasklaida
- IMG Media
- M&C Saatchi
- McCann
- „McLaren Automotive“.
- MediaCom
- Spaudos asociacija
- Propaganda
- Kvantinė
- Rufusas Leonardas
- Dangus
- 7 žvaigždutės
- Genties DDB
- Bangų kūrėjas
Vestminsterio užimtumo apdovanojimas
Darbdaviai vertina absolventus, kurie investavo į savo asmeninį ir profesinį tobulėjimą, o mūsų Vestminsterio užimtumo apdovanojimas suteikia jums galimybę oficialiai dokumentuoti ir parodyti šią veiklą ir pasiekimus.
Apdovanojimas yra lankstus ir gali būti baigtas savo laiku, apimantis pagrindinę ir pasirenkamą popamokinę veiklą.
Veikla gali apimti patirties įgijimą dirbant ne visą darbo dieną arba stažuotę, užsiregistravimą universiteto vykdomoje programoje, pvz., kuravimą ar mokymą mokykloje, arba internetinių pratimų atlikimą.
Priėmimai
Studijų programa
Kurso tikslas yra pagerinti jūsų karjeros perspektyvas žinant ir suprantant geriausią pramonės praktiką, suderintą su akademine teorija. Mokymo programa sukurta siekiant suteikti jums supratimą apie rinkodaros komunikacijos kanalus ir įrankius, kuriais grindžiama integruotos rinkodaros komunikacijos strategijos kūrimas, kurią pateikiate užbaigdami kursą.
Ji apima tiek komunikacijos pranešimo kūrimą, tiek žiniasklaidos ir kanalų galimybes, kurios kartu sukuria integruotą rinkodaros komunikacijos kampaniją. Tai apima prekės ženklo kūrimo, reklamos, viešųjų ryšių, reklaminės rinkodaros ir skaitmeninės rinkodaros komunikacijos disciplinas (įskaitant tiesioginę ir interaktyviąją rinkodarą bei socialinę žiniasklaidą) ir yra pagrįsta nuodugniu vartotojų supratimu, gautu atliekant tyrimus ir tyrinėjant prekės ženklą.
Visi studentai iš pradžių bus įtraukti į MA, kad suteiktų laiko įvertinti skirtingą kiekvieno laipsnio akcentą ir apmąstyti savo gebėjimus, stipriąsias puses ir būsimą karjeros plėtrą. Pirmąjį studijų semestrą apsispręsite, ar tęsti magistro studijas, ar siekti magistrantūros. Naujos galimybės leidžia sutelkti dėmesį į kūrybinių sprendimų kūrimą arba giliau išnagrinėti įžvalgų duomenų analizės pasiūlymus, kad būtų galima veiksmingai rinkodaros komunikacijai.
1 semestras
Pradėsite nuo supratimo apie psichologiją, kuria grindžiamas šiuolaikinių vartotojų požiūris, suvokimas, sprendimų priėmimo procesai ir elgesys. Turėsite galimybę praktiškai pritaikyti savo mokymąsi apie vartotojus kurdami tyrimus, skirtus duomenims rinkti ir analizuoti bei rinkodaros komunikacijos įžvalgoms generuoti. Ištirsite platų žiniasklaidos priemonių ir platformų, perteikiančių rinkodaros komunikacijos pranešimus, spektrą, įskaitant skaitmenines platformas, kurios keičia reklamą, programinį pirkimą, skaitmeninį rodymą, naujų medijų augimą ir didėjančią duomenų svarbą. Taip pat išnagrinėsite pagrindines koncepcijas, kaip valdyti prekės ženklus, kaip strateginį turtą tiek prisijungus, tiek neprisijungus, siekiant sukurti vertę klientams ir jūsų organizacijai.
2 semestras
Pripažindami ryšių su klientais rinkodaros (CRM) svarbą, studijuosite tiesiogines ir duomenimis pagrįstas rinkodaros komunikacijos koncepcijas bei kūrybiškus, novatoriškus būdus įtraukti vartotojus į dialogą – nuo asmeninio pardavimo iki sudėtingų mobiliųjų programėlių. Nagrinėjame įvairius rinkodaros komunikacijos būdus – nuo tradicinio iki moderniausio. Išmoksite naudoti įvairius šiuolaikinius skaitmeninius įrankius ir metodus, pvz., „Google Analytics“ ir duomenų bei socialinės žiniasklaidos prietaisų skydelius, kad įvertintumėte rinkodaros komunikacijos kanalus, įskaitant mobiliuosius ir turinio kūrimą. Studijuojantys magistrantūrą tyrinės, kaip kūrybiškumas ir inovacijos gali suteikti pridėtinės vertės planuojant rinkodaros komunikaciją, o magistrantūros studijų studentai patirs įvairius duomenų analizės įrankius ir metodus, kuriais gali vadovautis priimant sprendimus.
IMC projektas yra metus trunkantis modulis, vykstantis abu semestrus ir apimantis visą jūsų mokymąsi. Sukursite gerai ištirtą, praktišką rinkodaros komunikacijos strategiją tikrai pasirinktai įmonei.
Šie moduliai parodo, ką studijuosite šiame kurse.
Pagrindiniai moduliai – MA/MSc
- Prekės ženklo strategija (1 semestras)
- Vartotojų psichologija ir tyrimai (1 semestras)
- Reklamos vadyba (1 semestras)
- Skaitmeninė rinkodara ir inovacijos (2 semestras)
- Reklaminė, tiesioginė ir santykių rinkodara (2 semestras)
- Ryšiai su visuomene ir reputacijos valdymas (2 semestras)
- Integruotų rinkodaros komunikacijų projektas (metų trukmės modulis)
Parinkčių modulis – MA
- Kūrybinis vystymasis – strategija ir procesas (2 semestras)
Pasirinkimo modulis – magistras
- Rinkodaros komunikacijų duomenų analizė (2 semestras)
Programos mokestis už mokslą
Stipendijos ir finansavimas
Universitetas yra skirtas remti ambicingus ir išskirtinius studentus ir siūlome įvairias stipendijas reikalavimus atitinkantiems bakalauro studentams, kurie padengia visą ar dalį studijų mokesčių.
Galerija
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.