Keystone logo

6 Magistro studijos Programos į Pedagogika Švietimo technologijos Žaidimizacijos studijos 2024

Filtrai

Filtrai

  • Magistro studijos
  • Tiksliųjų mokslų magistras
  • MA
  • Pedagogika
  • Švietimo technologijos
  • Žaidimizacijos studijos
Studijų sritys
  • Pedagogika (6)
  • Grįžti į pagrindinę kategoriją
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

Magistro studijos Programos į Pedagogika Švietimo technologijos Žaidimizacijos studijos

Studentai, baigę bakalauro laipsnį, gali nuspręsti toliau mokytis, dirbdami magistrantūroje iš tos pačios koledžo ar kitos institucijos. Magistro laipsnis gali suteikti galimybę toliau specializuotis pageidaujamoje studijų srityje.

Kas yra Gamybos meistras? Ši studijų sritis gali būti interaktyvių vaizdo žaidimų kūrimas ir kurimas, mašinų mokymasis ir dirbtinio intelekto integravimas, nes jis susijęs su žaidimais, 3D žaidimų kūrimu ir programavimo mobiliomis programomis. Daugelis studentų taip pat sutelkia dėmesį į tai, kaip pritaikyti gavimo koncepcijas ir teorijas į kitų tipų programas, įskaitant vaikų ir suaugusiųjų mokymą ar elgsenos modifikavimą, kad būtų teikiama naudingesnė ir efektyvesnė naudotojo patirtis.

Absolventai dažnai mokosi programuoti įvairiomis kalbomis, o savo aistra žaidimams tampa karjera. Jie taip pat gali išmokti rinktis sudėtingas mokymo koncepcijas ir juos interpretuoti į žaidimų aplinką, kad sustiprintų dalyvavimą ir išlaikymą. Kritinio mąstymo ir problemų sprendimo įgūdžiai gali būti atkuriami vykdant šį laipsnį.

Mokesčio už magistro laipsnį įgijimas dažnai skiriasi priklausomai nuo programos ilgio, universiteto vietos ir programos pristatymo asmeniškai arba internete. Skaičių, kuriuos reikia baigti, gali turėti įtakos bendroms išlaidoms.

Absolventai gali rasti naudingos karjeros kaip žaidimų kūrimo inžinieriai, studijuoti ar savarankiškai valdyti savo įmones. Programinės įrangos įmonės gali samdyti absolventus kaip skaitmeninius dizainerius arba pagrindinius produktų vadybininkus, kad galėtų kurti žaidimus arba pridėti žaidimų funkcijas į esamas programas. Tie, kurie nori mokytis, gali dirbti kaip mokymosi patirties konsultantas su bet kokio dydžio švietimo įmonėmis, kad mokymas taptų žaidimų aplinka tiek vaikams, tiek suaugusiems. Absolventai taip pat gali tapti dirbtinio intelekto ar mašinų mokymosi padalinių skyriaus ar gaminių vadovais aukštųjų technologijų firmose arba vyriausybinėse įstaigose, įskaitant karines organizacijas.

Ištęstinės arba neakivaizdinės pažangiosios gamybos studijos gali būti prieinamos internete arba vietoje universitetuose, kurie specializuojasi šioje naudingoje srityje. Žemiau ieškokite savo programos ir tiesiogiai susisiekite su pasirinktos mokyklos priėmimo biuru, užpildydami švino formą.