CEPT University

Įvadas

Oficialus aprašymas

cept01

CEPT universitetas orientuota į supratimą, projektavimo, planavimo, statybos ir žmogaus buveines valdyti. Jo mokymo programos statyti mąstantis profesionalai ir jos mokslinių tyrimų programos gilinti supratimą apie žmogaus gyvenviečių. CEPT universitetas taip pat įsipareigoja konsultavimo projektus, toliau į priėmimo buveinių daugiau sugyvenamas tikslą.

Universitetas sudaro penki fakultetai. Architektūros fakultetas buvo įkurtas kaip "architektūros mokyklos" 1962 m. Jame pagrindinis dėmesys skiriamas dizaino privačiame karalystė. Planavimo fakultetas, orientuota į planavimo viešajame karalystė, įkurta 1972 metais kaip "mokyklos planavimo". Technologijų fakultetas, kuris sutelkia dėmesį inžinerijos ir statybos, buvo įkurta 1982 metais kaip "mokyklos pastatas mokslo ir technologijų". Dizaino fakultetas buvo įkurtas 1992 kaip "mokyklos Interjero dizainas". Jis susijęs su buveinių susiję interjero, amatų, sistemų, ir produktams. Fakultetas Vadybos įkurta 2013 m ir ji orientuota į buveinių ir projektų valdymas.

CEPT universitetas priima savo vardą iš "centro Aplinkos planavimas ir technologijos" (CEPT). CEPT ir įvairių mokyklų, kad jis apėmė, buvo įsteigta Ahmadabadas Education Society su Gudžarato vyriausybės paramos ir Indijos Vyriausybei. Gudžarato Vyriausybės įtraukta CEPT kaip 2005 m universitete. Universitetas Dotacijos Komisija pripažino CEPT universitetas skirsnio 2 (F) į UGC aktu, 1956 2007 m. Mokslo ir pramonės tyrimų departamentas (DSIR) Indijos Vyriausybė pripažįsta universitetas kaip mokslo ir pramonės tyrimų organizacijos (Siro).

cept02

Steigimas

Ahmadabadas švietimo draugija (AES), įsteigta už aplinkos planavimo ir technologijos (CEPT) centras per metus 1962 su architektūros mokyklos (SA) veiklos pradžios per Grant-in-pagalbos iš Vyriausybės gudžarati. Planavimo mokykla (SP) buvo įkurta 1972 metais finansinę paramą iš Indijos Vyriausybė (MHRD), Vyriausybės Gudžarato ir Fordo fondas. Kitos mokyklos; Mokykla Statybos mokslo ir technologijų (SBST) ir mokyklos Interjero dizainas (SID) buvo įkurta 1982 metais ir 1991 metais atitinkamai su dotacija-in-paramos iš Vyriausybės gudžarati.

Iš pradžių CEPT buvo įkurta ir valdoma Ahmadabadas Education Society (AES). 1994 metais, atskiras pasitikėjimas ir visuomenė CEPT draugija buvo įkurta. CEPT yra įregistruota kaip draugijos ir visuomenės Labdaros Trust. CEPT buvo įregistruota pagal draugijų ar registruotoje visuomenės / Įmonės / Įvairūs Registracijos akto 1860 su vyresn. Kancleris draugijų, Ahmadabadas Regionas, Ahmadabadas, žiūrėk Registracijos Nr Guj / 4185 / Ahmadabadas d 24 saus 1994.

Nuo pat pradžių CEPT veikė kaip savarankiška mokslo įstaiga laisvai plėtoti savo akademines programas ir sudaryti savo diplomus įvairių studijų programų pabaigoje Gudžarato valstybės ir įstatymų reguliavimo institucija dėl techninių kursai pripažinta - All India Tarybos techninio švietimo (AICTE). Nuo 2002 - 2005 m CEPT buvo susijęs su Hemachandracharya Šiaurės Gujarat universiteto Patan. Taigi, studentai baigia įvairius programas CEPT buvo apdovanoti bakalauro ir magistro laipsnius. CEPT tapo pagal Gudžarato valstybės teisės aktų leidėjas įstatymu 2005 m su poveikio universitetas nuo balandžio 12, 2005. CEPT universitetas Universiteto Dotacijos Komisijos buvo pripažintos pagal 2 skirsnyje (F) su UGC aktą, 1956 2007 metų vasarį. Universitetas yra pripažįstamas mokslo ir pramonės tyrimų organizacijos (Siro) departamento mokslo ir pramonės tyrimų (DSIR).

cept03

Pedagogika

Mokymo programas CEPT universiteto sutelkti dėmesį į pastato profesinius gebėjimus ir todėl jie yra sutelkta studijose "arba" laboratorijose ". Čia studentai bendradarbiaus su gerai suprojektuoti gyvesnį problemų. Kursinių, seminarai ir mokslinių tyrimų užduotis, kuriais siekiama plėtoti koncepcinius ir analitinius gebėjimus studentams, ir įgūdžių didinimo seminarai palaikant mokymosi studijose ir laboratorijose. Studentai taip pat turi stoti į kelionės ir dokumentų programų ir intern profesionaliose biurų išplėsti savo ekspoziciją.

CEPT universitetas puoselėja individualius interesus ir gebėjimus savo studentams. Kad kiekvienas studentas diagramos unikalų kursą, studijų ir suvokti jo ar jos individualų potencialą, programų įgaliojimus tik trys ketvirtadaliai visų kreditų, kad studentai turi baigti. Mokiniai gali baigti likusius kreditus pasirenkant iš įvairių pasirenkamųjų kursų pasiūlyti bent bet iš penkių fakultetų universitete. Fakultetų, taip pat atlikti visus bandymus, siekiant užtikrinti, kad net ir per privalomo programos dalies, studentai gali pasirinkti kursus, kad atitiktų jų praktikos orientaciją.

Įsitikinimas, kad šviesti specialistus reikia praktikuojančių specialistų ir mokslininkų glaudžiai bendradarbiauti tvirtai remiamas CEPT universiteto pedagoginį filosofiją. Todėl CEPT universitetas veikia kaip mokslininkų ir praktikų bendradarbiauti. Praktikai sugeba sprendimų priėmimo pareikšti savo patirtį klasėje ir akademikų perteikti daugiau Domu ir kritinį požiūrį. Mokytojai CEPT universiteto, mato save kaip treneriai. Jų vaidmuo yra remti individualias studentų savo ieškojimų ir jų gebėjimų stiprinimo svečių.

Tarptautinę veiklą misija

Indijos urbanizacija yra epochos transformacija, kur didžioji gyventojų bus perkelti iš savo kaimų į miestus. Valdyti šią neregėto masto plėtros reikės daug talentingų, kvalifikuotų ir patyrusių specialistų iš viso pasaulio planuoti, projektuoti ir statyti Indijos ateitį. Todėl CEPT universitetas įsteigė tarptautinę veiklą misiją pakviesti pasaulinio talentą prisijungti su CEPT studentų, dėstytojų ir mokslo dirbti kartu su Indijos urbanizacijos problemas ir parengti būsimus buveinių specialistų.

Misija yra kaltinamas pritraukti likusius tarptautinius absolventų, specialistai ir akademikai studijuoti, dirbti ir mokyti Indijoje. Misija koordinuoti esamų ir naujų galimybių skaičių tarptautinių absolventų, specialistai, mokslininkai ir tyrėjai prisijungti su CEPT ir sieks išspręsti iššūkius Indijos urbanizacijos.

Jos apima:

  1. Kelionės į Indiją
    Metinis vasaros ir žiemos mokyklos ne CEPT siūlo struktūrizuoti mokymosi programas (už tarp dviejų iki penkių savaičių), kad pateikti įvairią patirtį ir už jos ribų Indijoje.
  2. Sužinokite Indijoje
    Profesionalūs antrosios pakopos ir bakalauro programos siūlo puikią galimybę imtis laipsnių išsilavinimą, kuris yra įsišaknijusi vietiniame kontekste. Jie leidžia mokiniams atlikti tarptautinius kokybės profesinį išsilavinimą.
  3. Išmokyti Indijoje
    Prestižinis Mokymo Fellows programa ne CEPT kviečia likusius tarptautinių absolventams ir jauniems specialistams praleisti vienerių metų mokymą ne CEPT.
  4. Tyrimai Indijoje
    Mokslinių tyrimų mokslininkai turi galimybę atlikti bendrus mokslinius tyrimus su fakulteto nariai ir studentams CEPT. Yra daug dabartiniu bendradarbiavimu su universitetų partnerių visame pasaulyje ir yra dar galimybė ieškoti naujų bendradarbiavimą.
  5. Dizainas Indijoje
    Naujoviškas magistrantūros programa / s Young & patyrusių specialistų iš išsivysčiusių šalių atlikti po profesinės magistro laipsnį, kuris taip pat leistų jiems dirbti Indijoje.

Vietos

Ahmedabadas

Address
CEPT University Kasturbhai Lalbhai Campus University Road, Navrangpura
380009 Ahmedabadas, Gujaratas, Indija
Telefonas
undefined