Keystone logo
Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Įvadas

ISTORIJA Gyvenimo verslo subjektams pirmą kartą buvo pasiūlyta 1913 metais per poįstatyminius mokyklos menų ir mokslų koledžo vadinamas prekybos ir pramonės mokykla. Pirmieji sertifikatų prekybos ir pramonės buvo suteikta 1915 m. Pavadinimas buvo pakeistas į viešojo ir privataus verslo mokyklos 1917 m. 1923 birželio mėn Regents taryba įsteigė verslo mokykloje kaip atskiro dvejų metų mokykloje universiteto ir leido ją suteikia galimybę mokslų bakalauras Verslo laipsnį. Pirmoji mokslo bakalauras Verslo laipsnių buvo suteikta 1924 m. Kitais metais verslo mokykla buvo įtrauktos į narystę asociacijos Advance Collegiate Schools of Business (AACSB International), Tarptautinė akreditavimo agentūros, bakalauro ir magistro laipsnius verslui. Uždirbti ir išlaikyti akreditaciją, šios studijų programos turi praeiti griežtą pirminį vertinimą ir periodiškai perkainotas. Šios kolegijos programos buvo visiškai akredituota nuo 1926. Be to, programos vedantys į bakalauro ir magistro laipsnių apskaitos susitiko atskirus AACSB Tarptautinis akreditacijos standartus specialiai apskaitos programas. 1929, iš Regents taryba pakeitė verslo mokyklos verslo administravimo kolegija. 1997 metais, buvęs auklėtinis Michael F. Price paskelbė mln $ 18 prisideda prie verslo kolegija. Ou Regents oficialiai pervadintas į Verslo administravimo kolegijos Michael F. Kaina kolegijos Verslo. Kaina fondai taikomos strategiškai kompetencijos srityse. Tai pasididžiavimas sukūrė aprūpinta fakulteto pozicijas, biblioteka pasididžiavimas, stipendijas ir antrosios pakopos studijų asistentams, studentas paramos centrą ir teikia paramą kitų iniciatyvų. MISIJA Kolegijos misija yra "puoselėti atradimą ir žinių perdavimo apie kūrimo, funkcionavimo, valdymo ir toliau pritaikyti organizacijų besikeičiančioje globalioje verslo aplinkoje." Mūsų absolventai bus suvokti galimybes pamatyti, kaip atskiras vienetų verslo dėlionės sujungtos siekiant sukurti naują verslą arba pramonėje. Konceptualus mąstymas ir realaus pasaulio mokymas leidžia jiems išspręsti sudėtingas problemas verslo ar pramonės. Kolegijos strategija Excellence susietas su Universiteto padeda kolegija pasiekti savo tikslus stiprinant kompetencijos ir įmokų į valstybės, tautos ir pasaulio ekonomikai. TIKSLAI Toliau savo misiją, kolegija suteikia studijų programas tuo bakalaureato, magistro ir doktorantūros lygio, o teikiant karjeros galimybes įvairių profesinių bei verslumo vaidmenų tikslo. Nors dauguma absolventai įsidarbinti privačiame sektoriuje, Mykolas F. Kaina kolegija verslo išsilavinimą teiks bendrą supratimą ir dėkingi už, vadybinių procesų, kurie yra taikomi viešojo sektoriaus ir ne pelno institucijų, taip pat. Be to, techninės kompetencijos sričių specialybės, kolegija tikisi absolventams pasiekti supratimo lygį ir dėkingi už, laisvųjų menų ir socialinių mokslų srityse. Tikslas yra suteikti edukacinę bazę, nuo kurių absolventai gali sukurti ne tik techninius, bet ir socialinį pajėgumą per tęstinį augimo ir vystymosi laikotarpiu. Akcentuojama, kiek apie požiūrį ir supratimą apie sudėtingus klausimus, kaip nuo žinių ir gebėjimų pasiekimo formavimas. Nuo formalusis švietimas gali būti linkęs tapti atskiriamas nuo praktikos realijas, kolegija siekia palaikyti glaudžius ryšius su profesinėmis bendruomenių ji tarnauja. Stažuotės galimybių studentams, dalyvavimas praktikuojančių vadybininkų klasėje, konsultavimo ir mokslinių tyrimų fakulteto, lentos konsultantų Kolegijai, konferencijas ir pan įtraukiant žmones iš lauko Universiteto suteikti galimybes tęsti bendravimą su organizacijų pasaulyje. Išlaikant praktinio, susijusią perspektyvą, Fakultetas siekia tobulinti pažinimo riba vykdant mokslinius tyrimus, taikomuosius ir teorinė. Šis tyrimas yra labai svarbus siekiant bendro meistriškumo mokymo funkcija. Studentai visais lygiais gali tikėtis būti veikiami ne tik nusistovėjusią žinių, bet ir idėjų ir klausimų, kurie yra ne mokslinių tyrimų ir eksperimentavimo priešakyje. Papildant studijų programų, kolegija apima tęstinį švietimą ir valdymo plėtros programas praktikuojančių specialistų. Per įvairių švietimo programas ir savo mokslinių tyrimų ir viešųjų paslaugų tikslų, kolegija siekia išlaikyti kokybės standartus atitinkančią Universiteto vaidmenį, kaip vienas iš pirmaujančių aukštojo mokslo institucijų tautos.

Priėmimo į programą reikalavimai

Parodykite savo įsipareigojimą ir pasirengimą sėkmingai mokytis verslo mokykloje laikydami GMAT egzaminą – plačiausiai naudojamą stojamąjį egzaminą, kuris įvertina jūsų kritinio mąstymo ir samprotavimo įgūdžius.

Atsisiųskite GMAT mini viktoriną ir sužinokite apie klausimus, kuriuos rasite egzamine.

Vietos

  • Norman

    Michael F. Price College of Business, 207 Adams Hall,

    Klausimai