Keystone logo
Japonija

Geriausi universitetai Magistro studijos Programos į Japonija 2024

Įstaigų skaičius: 169
    • Ghent, Belgija
    • Alcoi, Ispanija
    • + 2 Daugiau

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, Japonija

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) gali atsigręžti į 50 metų istoriją kaip akredituota privati mokymo įstaiga akademinėje Japonijos širdyje. Norėdami žengti kitą žingsnį ir iššūkį pasauliniu mastu, KUAS pirmininku pasikvietė aukščiausio lygio Kiote veikiančios, visame pasaulyje sėkmingai veikiančios įmonės, siekiančios pasiūlyti savo akademinius išteklius tarptautinėje arenoje, generalinį direktorių. Inovatyvios anglų kalba dėstomos inžinerijos programos sukūrimas yra vienas iš pagrindinių šių pastangų pavyzdžių, nes KUAS ir toliau stiprina savo įsipareigojimą būti šiuolaikinio švietimo viršūnėje.

    • Rio de Janeiro, Brazilija
    • Bailrigg, Jungtinė Karalystė
    • + 3 Daugiau

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japonija

    Nuo 1878 m. Atidarius Jamagatos prefektūros įprastą mokyklą, 1949 m. Pradėjo veikti penkios švietimo įstaigos (Jamagatos vidurinė mokykla, Jamagatos įprasta mokykla, Jamagatos jaunimo įprasta mokykla, Yonezavos technikos koledžas, Jamagatos prefektūra). nacionalinis universitetas. 2019 m. Paveldėjome 70 -ąsias įkūrimo metines ir jų tradicijas, o visuomenei siunčiame daug puikių žmogiškųjų išteklių.

    • Tottori, Japonija

    Universiteto simbolis žymi pradinę Tottori University raidę „T“, kuri sukurta dinamiškai skraidančio paukščio pavidalu. Srautinės linijos, apimančios ženklą, išreiškia dinamiškumą, kuriuo Universitetas lanksčiai prisitaiko prie naujos eros kaip unikalus ir patrauklus universitetas, turintis savitą tapatybę. Du centre susikertantys sparnai simbolizuoja begalinę (∞) galimybę ir žinių bei praktikos susiliejimą, pagrindinius universiteto principus, ir reiškia nuolatinį universiteto augimą. Trys apskritimai, sudaryti iš dviejų sparnų ir uodegos, atspindi Universiteto švietimo ir mokslinės veiklos tikslus*, o mėlynos ir žalios spalvos vaizduoja dangų ir jūrą arba žemę ir gyvybę, kurie yra Žemės simboliai. kad Universitetas vystosi globaliai, o yra puoselėjamas turtingos gamtos. 1) gerai išsilavinusių žmogiškųjų išteklių, galinčių atlikti svarbų vaidmenį visuomenėje, plėtra; 2) pažangiausių mokslinių tyrimų skatinimas, siekiant išspręsti pasaulines, žmogiškąsias ir socialines problemas; 3) indėlis į vietos bendruomenės pramonę ir kultūrą.

    • Taito City, Japonija

    „Tokyo Geidai“ yra tarptautiniu mastu unikalus menų universitetas, siūlantis ne tik vaizduojamojo meno ir muzikos, bet ir kino bei naujosios žiniasklaidos programas bei meno vadybą kaip pasaulinių meno studijų dalį. Būdamas „kūrybiškumo šaltinis, galintis pakeisti pasaulį“, universitetas kartu su fakulteto darbuotojais ir administratoriais toliau stengsis ugdyti naujos kartos išskirtinius menininkus, skatinti japonų meno ir kultūros galią ir prisidėti prie pasaulinę meno plėtrą glaudžiai bendradarbiaujant su atitinkamomis organizacijomis, įskaitant Japonijos švietimo, kultūros, sporto, mokslo ir technologijų ministeriją bei Kultūros reikalų agentūrą, taip universitetui leidžiant maksimaliai išnaudoti savo galimybes ir vertybes.

    • Nisshin, Japonija

    Šiandieninėje globalėjančioje daugelio kalbų ir kultūrų sambūvio visuomenėje svarbi ne tik anglų kalba, bet ir kitos kalbos. Kaip ir kalbos, daugelio kultūrų priėmimo pozicija taip pat laikoma esmine. Atsižvelgiant į šią socialinę padėtį, Užsienio studijų mokykla taiko akademinį požiūrį tyrinėti pasaulio kalbas ir kultūras. Studentai užsiima akademiniu mokymusi kalbų, literatūros, kultūrų, visuomenių ir kitų jų pagrindinės kalbinės srities ypatybių, gilinasi į skirtingų kultūrų žmonių mąstymą ir elgesį. Be pagrindinės kalbos, jie taip pat mokosi kelių kalbų, kad įgytų daugialypę perspektyvą ir taptų pasauliniais žmogiškaisiais ištekliais, puikiai mokėdami kalbas ir turėdami tarpasmeninių įgūdžių.

    • Kobe, Japonija

    „Le Cordon Bleu“ per pastaruosius 125 metus padėjo aistringiems studentams įgyvendinti savo kulinarines svajones. Studentai atvyksta į Le Cordon Bleu iš visų gyvenimo sričių. Jie yra pradedantieji, entuziastingi kulinarijos menams, tačiau visiškai nepatyrę; jie toli eina vienu karjeros keliu ir yra pasirengę kitam; jie yra įsitvirtinę specialistai, siekiantys tobulėti. Nepriklausomai nuo jų galutinio tikslo - vadovauti restoranui ar viešojo maitinimo įmonei, viešbučių ar mažmeninės prekybos valdymui, žurnalistikai, konsultacijoms, maisto stiliui - „Le Cordon Bleu“ studentai atvyksta į kulinarinį išsilavinimą, kuris leis jiems sėkmingai mokytis.

    • Shibuya City, Japonija

    United Nations University (UNU) yra pasaulinė ekspertų grupė ir antrosios pakopos mokymo organizacija, kurios būstinė yra Japonijoje. JT universiteto misija - bendradarbiaujant moksliniams tyrimams ir švietimui prisidėti prie pastangų išspręsti aktualias pasaulines žmonių išlikimo, vystymosi ir gerovės problemas, kurios kelia susirūpinimą Jungtinėms Tautoms, jos žmonėms ir valstybėms narėms. Vykdydamas šią misiją JT universitetas bendradarbiauja su pirmaujančiais JT valstybių narių universitetais ir mokslinių tyrimų institutais, kurie yra tiltas tarp tarptautinės akademinės bendruomenės ir Jungtinių Tautų sistemos.

    • Chiyoda, Japonija

    Pasaulinis naujos koronaviruso infekcijos plitimas verčia keisti universitetinį išsilavinimą. Visų pirma, realių užsienio mainų apribojimas buvo skausmingas Sophia University , skatinančiam globalizaciją, tačiau mes teikėme paramą ne tik tarptautiniams studentams Japonijoje, bet ir užsienyje, daugiausia dėmesio skiriant mūsų užjūrio bazėms. Visų pirma, ASEAN Hub centras Bankoke, įsteigęs verslo įmonę, siekdamas dar labiau atgaivinti švietimo funkcijas nuo praėjusių metų, stengiasi tęsti savo veiklą, pristatydamas visas internetines klases. Didžiausias „Corona“ katastrofos sukeltas pokytis yra sparti interneto prieigos pažanga viso pasaulio universitetuose. Dėl to galime tikėtis precedento neturinčių mainų moksliniais tyrimais, pavyzdžiui, nuotoliniu būdu pakviesti profesorius, atliekančius pažangiausius tyrimus užsienio universitetuose. Mūsų universitetas taip pat stengiasi sukurti tokią galimybę kaip sistemą.

    • Toshima City, Japonija

    Rikkyo University įsikūręs Tokijuje ir įkurtas 1874 m., Prasidėjo Šv. Pauliaus mokykla. Vyskupų bažnyčios misionierius vyskupas Channing Moore Williams ją įsteigė kaip privačią mokyklą, kurioje mokė krikščionių Biblijos ir anglų kalbos. Tuo metu Japonija skubėjo pasivyti pažangias Vakarų tautas, o švietimo sritis taip pat turėjo stiprią utilitarinę tendenciją. Žinios ir technologijos dažnai buvo vertinamos kaip materialinės gerovės ir savęs tobulinimo priemonės. Rikkyo prieštaravo amžiaus tendencijai, modeliavęs po tradicinių Vakarų laisvųjų menų kolegijų, kurios sėkmingai vystėsi iki šiol.

    • Chiyoda, Japonija

    Nihon University , švenčiantis savo 120 -metį, kilo iš 1889 m. Įkurtos Nihono teisės mokyklos. Nuo pat įkūrimo universitetas išlaikė savo pirmaujančią vietą universitetinio švietimo ir mokslinių tyrimų srityje, turėdamas pasaulinę perspektyvą ir iniciatyvią dvasią. Kaip patrauklus universitetas, turintis platų studijų spektrą, Nihon University užsiėmė ne tik švietimu ir moksliniais tyrimais, bet ir sveikatos priežiūra, švietimu visą gyvenimą ir daugybe kitų veiklų, prisidedančių prie visuomenės vystymosi.

    • Chiba, Japonija

    Keiai University įkūrėjo dvasia „Keiteno šeimininkė“ (myli tuos, kurie gerbia dangų) yra žodis, kurį anksčiau užrašė pagrindinis Meiji restauracijos veikėjas Saigo Takamori (Nanshu). „Dangus“ reiškia prigimtį valdančią priežastį, o „žmogus“ reiškia visą žmoniją, įskaitant save, o kartu ir žmonių sukurtą gyvenimą bei visuomenę. Sužavėtas tikėjimo „gerbti protą ir mylėti žmones bei jų veiklą“, įkūrėjas Masayuki Nagatoro padarė tai pagrindine mokyklos dvasia ir pavadino ją „pagarba“, siekdamas perteikti tą siekį. Iš to kildinamas Keiai University Žodis „Keiten Aijin“ („Garbink savo dangų, mylėk savo kaimynystę“) atsiranda Meidžio restauracijos lyderio Takamori Saigo mokymuose. Šioje išraiškoje „dešimt“ reiškia priežastį valdyti gamtą ir visatą. Visi žmonės. Tai taip pat reiškia garbinti savo dangų, mylėti savo kaimynystę. Masaji Nagatoro buvo labai sužavėtas šios pagarbos protui ir savo artimų žmonių meilės dvasios. Todėl jis priėmė šią idėją kaip savo pagrindinį principą ir pavadino mūsų universitetą „Keiais“, kad galėtų perduoti ją ateities kartoms.

    • Kyoto, Japonija

    Došišos moterų laisvųjų menų kolegiją Kiote 1876 m. Įsteigė „Doshisha“ įkūrėjas Josephas Hardy Neesima; jo žmona Yae Neesima; Alice J. Starkweather, Amerikos misionierė; ir kiti. Kolegija, skirta pagrindiniams krikščionybės, internacionalizmo ir laisvųjų menų principams, turi nuolatinių naujovių istoriją. Ji išaugo, įtraukdama vienuolika skyrių šešiuose fakultetuose ir keturias aukštąsias mokyklas dviejuose miesteliuose Kyotanabe ir Imadegawa. Iš viso šiuo metu mokosi apie 6500 studentų.

    • Niigata, Japonija

    Artėjame prie XXI amžiaus pirmojo ketvirčio pabaigos. Per tą laiką konfliktai ir stichinės nelaimės, kurias simbolizavo 2001 m. JAV teroristiniai išpuoliai ir 2011 m. Didysis Rytų Japonijos žemės drebėjimas, tęsėsi. Dabar mes susiduriame su didžiuliais COVID-19 pandemijos iššūkiais, kurie mūsų visuomenę sukrėtė. Kita vertus, labai tikimasi sparčiai tobulėjančio mokslo ir technologijų, kaip varomosios jėgos tvariai visuomenei plėtoti. Atitinkamai, vykdant socialinę reformą, reikėjo iš esmės peržiūrėti universitetų misiją. Niigata University siekia būti reikalingas ir toliau žibėti neramioje XXI amžiaus visuomenėje. Tuo tikslu mes visada galvosime apie tai, ką galime padaryti kaip Japonijos nacionalinis universitetas, imsimės veiksmų ir prisidėsime prie naujos kartos individų puoselėjimo ir mokslo bei visuomenės plėtros, remiantis ateities prognozėmis. Ši Niigata University vizija 2030 sugrįžta prie Niigata University pagrindų ir parodo įvairioms suinteresuotosioms šalims, kokia turėtų būti Niigata University Šioje vizijoje 2030 m. Laikome artimiausia ateitimi, nes tai yra paskutinės trukmės vystymosi tikslų (darnaus vystymosi tikslų) terminas. Niigata University misija ateities visuomenei nustatant „Tapti būsimų gyvenimo naujovių Niigata University kaip visapusiško universiteto, žinias, kad praturtintume žmogaus veiklą žemėje. Remdamiesi šiuo požiūriu, mes suformulavome vizijas, koks Niigata University turėtų būti 2030 m., Ir nustatėme kelią šių vizijų link.