Keystone logo
Brics Aviation

Brics Aviation

Brics Aviation

Įvadas

Brics Aviation yra tarpinė paslauga. Mes vadovaujame ir konsultuojame studentus per jų mokymą Lenkijoje. Pateikiame aiškią informaciją apie mokymus ir susijusias išlaidas. Kaip entuziastingi ir aistringi oro linijų pilotai turime žinias ir patirtį. Naudojame tai, kad padėtų studentams mokytis Lenkijoje. Pavyzdžiui, pristatome studentus Lenkijos aviacijos institucijoms. Pristatome juos aviacijos teisės aktų pasauliui. Prireikus paremti ir veikti kaip informacijos šaltinis.

118302_pexels-photo-101522.jpeg

Viskas, ką reikia žinoti!

Daugeliui pilotų skraidymas į oro linijas yra didžiausia svajonė - todėl, jei jūs uždavėte klausimą „Kaip tapti komerciniu pilotu?“ Elinoras Evansas dalijasi keliais atsakymais, kad pradėtumėte jus į savo karjerą…

Skraidymas visame pasaulyje, kai kurios iš labiausiai sudėtingų egzistuojančių orlaivių yra daugelio svajonių darbas. Taigi suprantama, kad jūs uždavėte klausimą: kaip tapti komerciniu pilotu?

Kelyje į komercinio piloto karjerą turėsite priimti daug sprendimų - nėra „įprastų“ maršrutų į kairę sėdynę, yra daug skirtingų mokymo maršrutų, finansavimo galimybių ir karjeros keliai. Šiame straipsnyje mes atsakysime tik į kelis iš tų klausimų, kurie padės jums išeiti į dešinę.

Kur pradėti?

Prieš pasirašydami taškinę liniją bet kokiam komerciniam piloto mokymui, turėtumėte išnagrinėti, ar gauti pirminį 1 klasės medicininį gydymą, kuris būtinas visiems, norintiems mokyti komercinės ar oro transporto piloto licencijos.

Neapsigaukite kai kurių mitų, pvz., „Aš negaliu būti profesionalus pilotas, nes aš nešiojau akinius“. Priešingai populiariems įsitikinimams, galite skristi komerciniais orlaiviais, nešiojančiais akinius arba kontaktinius lęšius, jei jūsų regėjimas yra pataisomas iki 20/20.

Pareiškėjai, norintys gauti ATPL licenciją, turi būti ne jaunesni kaip 21 metų, o medicinos paslaugas turi atlikti EASA CAA patvirtintas aeromedicininis centras. Jūs galite tikėtis, kad medicininė apžiūra užtruks iki keturių valandų ir išnagrinėja jūsų ligos istoriją, regėjimą, bendrą fizinį patikrinimą, klausą, širdies ritmą, plaučių funkciją, taip pat kraujo ir šlapimo tyrimus. Daugiau informacijos apie 1 klasės įsigijimą rasite čia.

Atkreipkite dėmesį, kad komercinis pilotas tampa didžiulis finansinis įsipareigojimas ir yra labai konkurencingas. Apsilankykite įvairiose mokymo mokyklose, apsvarstykite visus skirtingus maršrutus ir galiausiai įgykite patirties.

Darbo vietos su aviacijos įmonėmis gali padėti, bet jei esate mokykloje, įsitraukite į savo vietinį oro mokymo korpusą arba kombinuotas kadeto pajėgas. Jei einate į universitetą, apsvarstykite ir Universiteto oro eskadroną. Visa ši patirtis padės jums nuspręsti, ar bandomasis karjera jums tinka, ir nustatydami jus gerą vietą, kai gausite piloto atranką ir kai jūs konkuruojate dėl oro linijų skrydžio įgulos darbo.

118303_aeroplane-aircraft-airplane-46148.jpg

Aš girdėjau apie bandomąjį trūkumą - ar tai tiesa?

Taip ir ne; yra tikrai įvairūs įrodymai. Tiesa, kad „Boeing“ bandomasis ir technikas „Outlook“ projektai rodo, kad per ateinančius 20 metų pasaulio aviacijos sistemai reikės 790 000 naujų komercinių oro linijų pilotų. Trečdalis šių pilotų bus reikalingi Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, dar 206,00 Šiaurės Amerikoje ir Europoje 146 000 - tai reikalingas daug pilotų!

Taip pat tiesa, kad dėl pilotų amžiaus taisyklių koregavimo yra daug bandomųjų kapitonų, kurie per ateinančius kelerius metus pasieks pensinį amžių, o tai padidino supratimą apie būtinybę mokyti ateities pilotus su kapitono įgūdžiais galvoje.

Vietos

  • Kijewo Królewskie

    Adriana Aviation Watorowo ‪19 86-253‬ Kijewo Królewskie, 86-253, Kijewo Królewskie

    Programos

      Įstaiga taip pat siūlo:

      Klausimai