Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Įvadas

Oficialus aprašymas

Istorija

"Cartier" įkurta 1990 m. " Institut Supérieur de Marketing du Luxe teikia vienintelį pasaulinio lygio mokymą, kurį nori ir remia šio sektoriaus specialistai.

Nuo pat jo sukūrimo, jis išgyveno nenutrūkstamą sėkmę.

Vienintelis reitingas studentų, suinteresuotų dirbti prabangos sektoriuje, išsilavinimą, jo specializuotos MBA yra nuoroda į šį sektorių Prancūzijoje ir tarptautiniu mastu.

"Sup De Luxe" buvo Cartier pirmininkas per pastaruosius 30 metų ir kiekvienais metais sveikina šimtus studentų iš viso pasaulio.

Redakcija

Šiandien "Luxury" yra kiekvienoje profesijoje. Didžiulis šio sektoriaus potencialas pasaulio ekonomikoje atspindi konkurenciją tarp prekių ženklų ir grupių (šiuo metu ir ateityje).

Siekiant sėkmės šiame sektoriuje, jauniems vadovams reikia įgyti išsamių žinių apie savo kodus ir technologijas, įgyti tinkamus rinkodaros įgūdžius ir konkrečiai pritaikyti prabangos produktų platinimui tarptautiniu mastu.

Jiems taip pat reikia sukurti gerai sutvarkytą kontaktų tinklą, būtiną atidaryti didžiųjų prabangių namų duris.

Galiausiai jie turi suprasti, kad prabanga yra nuolatinė kūrybinė įtampa visatoje. Jie turi išmokti tobulinti kūrybiškumą laikydamiesi tradicijų.

Institut Supérieur de Marketing du Luxe siūlo studentams ir darbo specialistams galimybę užsidirbti MBA specializuojasi prabangos prekės ženklo rinkodaros ir tarptautinio valdymo. Šis mokymas yra gyvybiškai svarbus norint suprasti prabangos kompanijas ir atidaryti duris.

"Sup de Luxe" suteikia prabangos visatos raktus per unikalias galimybes:

  • Išskirtinė programa, nuolat palaikanti sektoriaus poreikius.
  • Unikalus mokymo metodas, kurį siūlo firminiai specialistai ir namai.
  • Savaitinis kontaktas su sprendimų priėmėjais prabangos pasaulyje.
  • Kiekvieno studento rėmimas iš šio sektoriaus specialisto.
  • Apsilankymai įmonėms, profesionalūs mugės, kūrybinės dirbtuvės, gamybos centrai, logistikos centrai ir kt.
  • Seminarai Prancūzijoje ir užsienyje.
  • Interviu su įdarbinimo agentūromis ir žmogiškųjų išteklių direktoriais.
  • Galimybės susitikti su spauda ir kitomis žiniasklaidos priemonėmis.
  • Reguliari prieiga prie 1500 absolventų tinklo, užimančio aukšto lygio darbo vietas prabangos kompanijose.

Misija

"Sup De Luxe" nustatė šiuos pagrindinius tikslus:

  • Sukurkite jaunų vadybininkų, dirbančių sektoriaus profesijų spektrui, veislininkystę glaudžiai bendradarbiaujant su prekių ženklais,
  • Gyniuokite prabangos vertybes, animuodami ir praturtindami pasaulinės masto prabangos literatūros tyrimų centrų ir tyrimų centro observatoriją.
  • Skatinti plačią bendrą sektoriaus kultūrą, dažnai leidžiant knygas.

Vietos

Paryžius

Address
1, rue de Bougainville
75007 Paryžius, Île-de-France, Prancūzija