Keystone logo
UCM chile

UCM chile

UCM chile

Įvadas

„Universidad Católica del Maule“ prisiima profesinį mokinių mokymą regionui, šaliai ir pasauliui, kurie bus mokomi atsižvelgiant į institucijos principus ir pagrindus.

Šiame mokymo modelyje teoriniai-konceptualūs pagrindai, pedagoginis požiūris, veiklos pratybų gairės ir mokymo programų apibrėžimai yra aiškiai išreikšti, viskas dera su Instituciniu švietimo projektu (PEI).

Praktiniu požiūriu šis modelis leidžia kurti ir įtvirtinti mokymo maršrutus, pradedant jų projektavimu ir įgyvendinimu, baigiant jų vertinimu, tolesniu stebėjimu ir stebėjimu.

Švietimo viešosios politikos kontekste čia renkami dabartiniai vietos ir nacionalinės bendruomenės reikalavimai, išreikšti įvairių veikėjų ir socialinių, politinių, ekonominių, kultūrinių ir religinių organizacijų.

Pagal šį scenarijų yra apibrėžtos keturios mokymo kryptys: visapusiška kokybė, regioninė sociokultūrinė tapatybė, įtrauki socialinė atsakomybė ir žinių konstravimas, o inovacijos yra pagrindinis šių mokymo ašių elementas.

Jos sudaro UCM mokymo maršrutų pagrindus ir yra įtrauktos į mokymo programą, orientuotą į kompetencijas ir mokymosi rezultatus, kuri skatina kompetentingų, savarankiškų, apmąstančių specialistų, atliekančių etinius veiksmus, rengimą pagal krikščionišką UCM viziją. .

UCM mokymo modelis turi garantuoti mokymo programos tinkamumo, darnos ir aktualumo principus, atsižvelgiant į žinių visuomenės lankstumą, prisitaikymą ir prisitaikymą prie laiko.

Tai yra pagrindinis universiteto mokymo proceso dokumentas, kuris yra sujungtas su PEI, siekiant skatinti dialogą tarp įvairių veikėjų: akademikų, studentų, pareigūnų, vietos ir nacionalinės bendruomenės.

Vietos

  • Talca

    Talca, Čilė

    Klausimai