Švietimo technologijų magistras
Central China Normal University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Wuhan, Kinija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Priėmimo brošiūra tarptautinei magistrantūros studijų technologijų programai Central China Normal University
1. Programos apžvalga
Švietimo informacinės technologijos mokyklos (SEIT) siūlomų švietimo technologijų programa buvo patvirtinta kaip pagrindinė Hubei provincijos valdžia ir buvo akredituota kaip viena iš nacionalinių programų. 2012 m. Ji buvo patvirtinta kaip bandomoji programa, apimanti išsamią drausmės reformą Hubei provincijoje. Švietimo technologijų programoje yra dvi novatoriškos mokymo ir tyrimų platformos: Nacionalinis inžinerijos tyrimo centras e. Mokymui ir Nacionalinis eksperimentinis menų mokymo centras, todėl jis yra aukščiausią vietą tarp daugiau nei 200 kitų institucijų, siūlančių tą pačią discipliną Kinijoje. Programa yra žinoma dėl jos didelės įtakos tokiose srityse kaip mokymo projektavimas ir plėtra, nuotolinio mokymo teorija ir technologijos, ir švietimo informacijos tarnyba.
2. Programos tikslai
Programos absolventai turėtų įgyti pagrindines teorijas, metodus ir technologijas, pagrindines švietimo technologijos disciplinai, turėti gebėjimus ir įgūdžius savarankiškai vykdyti edukacinius tyrimus ir mokymą edukacinių technologijų srityje.
3. Mokomoji programa
Magistrantūros programa orientuota į teorinio pagrindo sukūrimą, nepriklausomų mokslinių tyrimų įgūdžių ugdymą ir teorijų bei praktikos sąsają. Juo siekiama padėti studentams išsamiai ir sistemingai peržiūrėti istoriją, status quo ir būsimas švietimo technologijų disciplinos tendencijas. Kiekvienas programos studentas bus paskirtas paskirtu patarėju, bet taip pat gaus konsultavimo ir patarimo patarimo komitete. Kai moksleiviai tampa mokslinių tyrimų grupės dalyku, jie turėtų vadovautis mokslinių tyrimų valdymo modeliu ir reguliariai dalyvauti akademinėje veikloje su kitais grupės nariais. Remiantis patarėjo patarimais, studentai turėtų tobulinti savo sugebėjimus analizuoti, spręsti problemas ir atlikti novatoriškus tyrimus.
4. Pasiūlyta mokymo programa
Bendras kreditų, reikalingų edukologijos technologijų magistro laipsniui, skaičius yra 36 kreditai. Tarp jų 4 kreditai uždirbiami praktiniu taikymu ir 2 kreditai uždirbiami dalyvaujant akademinėse veiklose. Pasirinkti pagrindiniai kursai yra išvardyti toliau pateiktoje lentelėje.
Ne |
5. Programos fakultetas
Yang Hao, profesorius. Jo tyrimai skirti e. Mokymui, kurso vystymui, mokymosi ir pažinimo teorijai. Jis taip pat aptars naujas temas švietimo technologijų srityje. Jis moko anglų ir kinų.
Qingtang Liu, profesorius. Jo mokslinių interesų srityse yra e-mokymasis, skaitmeninė autorių teisių apsauga ir žinių gilinimas bei paslaugos. Jis moko anglų ir kinų.
Jiuming Yang, profesorius. Jo mokslinių interesų srityse yra mokymo projektavimas, mokytojų rengimas ir internetinis mokymasis. Jis moko anglų ir kinų.
Mingzhang Zuo, profesorius. Jo moksliniai tyrimai orientuoti į teoriją ir švietimo technologijų taikymą, švietimo informatizavimą ir skaitmeninę žiniasklaidą.
Chengling Zhao, profesorius, daktaras. Jo mokslinių interesų sritys apima teorijas, metodus ir taikymo švietimo technologijas, švietimo informacijos apdorojimo ir taikymo kompiuterio švietimo ir integracijos IT ir mokymo programas. Jis moko anglų ir kinų.
Zhang Yi, profesorius. Jos moksliniai tyrimai orientuojasi į pagrindines mokymo technologijas, praktikos ir mokymo metodus, mokymo strategijas ir mokymosi technologijas. Ji moko anglų ir kinų kalbomis.
Mingvenas Tonas, profesorius. Jo mokslinių tyrimų interesai apima mobiliojo mokymosi turinio pritaikymo technologijas, skaitmeninių išteklių valdymą ir vertinimą bei besimokančiųjų modeliavimo teoriją ir technologijas. Jis moko anglų ir kinų.
Wenhui Peng, profesorius. Jo moksliniai interesai apima e-mokymosi elgseną ir mokymosi analizę. Jis moko anglų ir kinų.
Jixin Wang, profesorius. Jo moksliniai tyrimai orientuoti į skaitmeninio mokymosi teoriją ir praktiką. Jis moko anglų ir kinų.
Junqi Wu, profesorius. Jo moksliniai tyrimai orientuojasi į švietimo technologijas, informacinių technologijų ir informacinių technologijų švietimą bei informatizavimą ir mokytojų rengimą. Jis moko anglų ir kinų.
Zhao Gang, profesorius. Jo mokslinių tyrimų interesai apima skaitmeninės mokymosi technologijas, protingą daugialypės terpės informacijos apdorojimą, kompiuterio viziją ir vaizdo stebėjimą. Jis moko anglų ir kinų.
Zhonghua Wang, docentas. Jo moksliniai tyrimai orientuojasi į švietimo informacinių išteklių ir informacinių technologijų tobulinimą švietime. Jis moko anglų ir kinų.
Wenhao Li, profesorius. Jo moksliniai tyrimai orientuojasi į mokymosi mokslą, mokytojų rengimą ir informavimo mokymo reformą. Jis moko anglų ir kinų.
Jiang Ling, docentas. Jos moksliniai tyrimai skirti informacinių technologijų taikymui švietime, informacinės technikos mokymo teorijai ir mokytojų rengimui. Ji moko anglų ir kinų kalbomis.
Xudong Zheng, docentas. Jo tyrimai skirti pagrindinei švietimo technologijos teorijai. Jis moko anglų ir kinų.
Wang Xuan, docentas. Jo moksliniai tyrimai orientuojasi į protingą skaičiavimą ir duomenų gavybą. Jis moko anglų ir kinų.
Zhengbing Hu, docentas. Jo moksliniai tyrimai yra susiję su kompiuterių mokslo ir technologijų taikymu, tinklo saugumo technologijomis, bevielio ryšio ir informacinių technologijų švietimo priemonėmis. Jis visada moko besimokančiuosius anglų ir kinų kalbomis.
Chaowangas, asocijuotas profesorius. Jo moksliniai tyrimai skirti skaitmeninių teisių valdymui, internetinių paslaugų skaičiavimui ir švietimo svetainės bei informacinės sistemos plėtrai. Jis moko anglų ir kinų.
Dengas Wei, docentas. Jo tyrimai skirti vaizdo apdorojimui ir modelio atpažinti. Jis moko anglų ir kinų.
Yantao Wei, docentas. Jo tyrimai skirti vaizdo apdorojimui ir modelio atpažinimo, kompiuterio vizijai ir mašininiam mokymuisi. Jis moko anglų ir kinų.
Luo Heng, lektorius. Jo moksliniai tyrimai orientuoti į švietimo technologijų ir mokymo metodų, mokomojo dizaino ir masyvių atvirų internetinių kursų integraciją. Jis moko anglų ir kinų.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Technologinių inovacijų ir dizaino švietimo magistras
- Riga, Latvija
Master's Degree in Digitally Mediated Learning Environments
- Barcelona, Ispanija
Learning, Education, and Technology, Master of Art
- Oulu, Suomija