Švietimo technologijų magistras
Bahcesehir University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Istanbul, Turkija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 12 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
* Mokestis už mokslą (1,5-2 metų studijų programos): 12 000 JAV dolerių už programą
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Švietimo technologijos
- Programos pavadinimas: Švietimo technologijos
- Programos tipas: anglų - disertacija
Programos aprašymas
Atsižvelgiant į didėjančią technologijos įtaką ir didėjančius poreikius, būtina informuoti naudoti technologijas, kad būtų sukurta turtinga mokymosi aplinka K12, aukštojo mokslo, verslo ir pramonės srityse bei konsultacijos. Švietimo technologijos yra novatoriškas būdas kurti, teikti, palengvinti ir valdyti pasirinktus profesionalius nustatymus mokymosi visą gyvenimą besimokantiems asmenims, nepriklausomai nuo to, ar jie yra akis į akį, ar internete.
Švietimo technologijų magistro programa Bahçeşehir universitete išmokys jus integruoti teoriją, mokslinius tyrimus, kūrybiškumą ir problemų sprendimo įgūdžius į įvairias naujas technologijas, kad būtų galima pagerinti veiklą įvairiuose kontekstuose, įskaitant švietimo įstaigas ir įmonių mokymo klases.
Programa siekiama plačiai ir giliai suprasti mokymo projektą, vizualinį dizainą, žiniasklaidos dizainą, sąveikos dizainą, daugialypės terpės kūrimą, vertinimą ir tyrimus. Mūsų absolventai eina užimti pozicijas kaip technologijų koordinatoriai arba administratoriai, mokytojų vadovai, instruktorių dizaineriai arba technologai ir mokymo programos integracijos specialistai šioje srityje.
Švietimo technologijos - programos struktūra
Švietimo technologijų mokslo magistras turi disertaciją ir disertaciją alternatyvą. Nebaigta darbo programą sudaro 10 kursų ir 1 projekto kursas. Baigiamojo darbo programą sudaro 7 kursai, seminarai ir disertacijos studijos. Pasirenkamieji kursai suteikia studentams galimybę specializuotis teritorijose, tinkančiose karjeros planavimui pagal jų pageidavimus.
Kiekvienas kursas turi būti atidarytas tik per laikotarpį. Pasirinktiniai kursai skiriasi pagal semestrus. Dabar naršo pasirenkamuosius kurso variantus galima gauti per semestrą.
Magistrantūros programos trukmė švietimo technologijose yra 3 semestrai. Darbo apimtis trunka 4-6 semestrus. Studentai, kurie nėra baigę programą per nurodytą laiką, bus atleisti iš universiteto.
Kursai paprastai pristatomi nuo 19:00 iki 22:00 darbo dienomis Beşiktaş Campus. Yra savaitės kursai, kurie yra tokie pat, kaip ir semestro metu pasirinktų kursų skaičius.
Švietimo technologijos - kursų aprašymas
EDT5001 Švietimo technologijos, sritis, teorija ir profesija
Šis kursas supažindina studentus su edukacine technologija šioje srityje. Tai pagrindinis mokymo metodikos kursas. Kursas bando padengti daugumą srities temų. Ji stengiasi įvesti sritį su istorija, o kursas taip pat apims dabartines tendencijas ir tai, kokia ateitis sieks švietimo technologijų srities.
EDT5002 tyrimo metodai švietime
Tyrimo metodai mokymo technologijose; tyrimų problemos; etika ir moksliniai tyrimai; kintamieji ir hipotezės; literatūros apžvalga; mėginių ėmimas; duomenų rinkimas ir priemonės; pagrįstumas ir patikimumas; parengti mokslinių tyrimų pasiūlymą.
EDT5003 mokomoji konstrukcija
Sisteminis požiūris ir modeliavimas; mokymo modeliai; poreikių ir problemų analizė; mokymo ir veiklos aplinkos (besimokančiojo, turinio ir organizavimo) analizė; dalyko turinio ir užduoties analizė; išankstinių žinių ir sąlygų nustatymas; nurodant mokymo tikslą; mokymosi tikslų rašymas; nustatant matavimo ir vertinimo kriterijus; mokymo teorijos ir strategijos; mokymo priemonių kūrimas; mokymo sistemos projektavimas.
EDT5004 Multimedia Design and Production in Education
Mokymosi teorijos (biheviorizmas, kognityvizmas ir konstruktyvizmas) taikomi daugialypės terpės dizainui ir plėtrai; daugialypės terpės kūrimo priemonių diegimas ir naudojimas; mokymo multimedijos kūrimas; daugialypės terpės produktų vertinimas; garso ir vaizdo medžiagos kūrimas ir kūrimas (animacija, garso, vaizdo ir kt.); sąsajos dizaino principai (animacijos naudojimas, sąveika, atsiliepimai, navigacija, pakavimas ir leidyba).
EDT5005 Nuotolinis mokymas: teorija, moksliniai tyrimai ir praktika
Nuotolinio mokymo įvadas; nuotolinio mokymo nuotolinio mokymo aplinka; nuotolinio mokymo technologijos; nuotolinio mokymo technologijų planavimo, rengimo ir taikymo metodai ir metodai; pagrindinės interneto naudojimo sąvokos; Naudojimasis internetu švietime; Interneto etika (netiketė); mokymosi objektai; tarptautiniai standartai mokymosi objektų metaduomenims.
EDT5008 Išplėstinė instrukcijų projektavimas
Projektuoti, kurti, valdyti ir vertinti mokymo programas; įgyti žinių, įgūdžių ir gebėjimų, reikalingų lyderystei mokymo dizaino srityje; apžvelgti įvairius mokymo modelius ir susijusius metodus, įskaitant greito prototipų kūrimą, suprasti kiekvieno modelio santykines stipriąsias puses ir pareikalauti, kada ir kur susidaro atitinkamos situacijos.
EDT5009 žmogiškųjų charakteristikų technologijos
Studentai išnagrinėja pagrindines sudedamąsias dalis, kurios didina mokymosi situacijose arba darbo vietoje, procesų modelius, sprendimus, praktikos klausimus ir būsimos žmogiškųjų charakteristikų technologijų srities tendencijas.
EDT5010 Suaugusiųjų švietimas ir informacinės technologijos
Suaugusiųjų psichologija; suaugusiųjų mokymasis; suaugusiųjų požiūris į pokyčius; jų atsparumas pokyčiams; suaugusiųjų švietimo principai; informacinės technologijos suaugusiems; planuoti, projektuoti ir vykdyti su IT susijusias mokymo programas.
EDT5011 internetinis programavimas
Interneto programavimo kalbos; įvadas į interneto programavimo klientų-serverių architektūrą; Žiniatinklio serverio sąranka pagal programavimo kalbas (asp, php, net, jsp ir tt); interneto programavimo ir kūrimo redaktoriai ir autoriai; funkcijos interneto programavimo; serverio ir aplinkos kintamieji; slapukai interneto programose; HTTP užklausos ir atsakymai, siunčiami internetu; duomenų bazės valdymas per internetą; kurti dinamiškas žiniatinklio programas edukaciniais tikslais.
EDT5012 Statistinių duomenų analizė
Pagrindinės statistinės sąvokos ir metodai; (naudojant statistinę programinę įrangą) kodavimo ir įvesties duomenys; kurti stalus ir jų interpretacijas; aprašomoji statistika ir diagramos; nuoseklios statistikos; neparametrinė statistika.
EDT5013 "Online Collaborative Learning"
Teorinis bendradarbiavimo mokymosi ir internetinio mokymosi pagrindas; internetiniai mokymosi procesai, projektavimas, problemos ir programos; internetiniai mokymosi įrankiai (elektroninis paštas, intranetai, portalai, internetinės bendruomenės, internetiniai dienoraščiai, prietaisų skydai, konferencijos, forumai, posėdžių salės, mokymosi valdymas, schemos ir informacijos valdymas).
EDT5014 žaidimas pagrįstas mokymasis
Žaidimo pagrindu grindžiamo mokymosi teoriniai pagrindai; mokymosi procesas žaidimų pagrindu veikiančiose mokymosi aplinkose; skaitmeninės terpės vaidmuo; žaidimai kaip socialinio mokymosi pobūdis; žaidimų poveikis mokymosi aplinkoje; motyvacinių teorijų, susijusių su žaidimais ir žaidėjų stiliumi, vaidmuo; esamų žaidimų motyvaciniai ir mokymosi veiksniai.
EDT5015 technologijų valdymas organizacijose
Technologijų ir technologijų valdymo koncepcijos; technologijos gyvavimo ciklas; svarbiausi technologijos valdymo veiksniai; verslo ir technologijų strategija; konkurencingumas; technologijų planavimas ir technologijų perdavimas; technologijų įsigijimas ir naudojimas; technologinių inovacijų procesas.
EDT5016 grafinis dizainas
Grafinio projektavimo procesas ir principai; kūrybiškumas grafiniame dizaine; pagrindiniai projektavimo elementai; grafinio dizaino (tipografinės komunikacijos, grafiniai simboliai - emblema, orientyrai, logotipai ir prekių ženklai, vizualinės tapatybės dizainas, plakato dizainas) taikymo sritys; pagrindinės grafikos žinios (pikselių gylis, suspaudimas, vaizdo formato pasirinkimas, skiriamoji geba); grafinio dizaino programinė įranga (Photoshop, Fejerverkai ir kt.); animacija; animacijos principai švietime; ir kuriant paprastą animaciją naudojant „Adobe Flash“.
EDT5017 Švietimo vaizdo įrašas
Visas mokymo kursų kūrimo procesas nuo koncepcijos iki užbaigto projekto; užduotys (pranešimo apibrėžimas, scenarijaus rašymas, storyboarding, gamyba, post-production redagavimas ir vertinimas); skaitmeninių vaizdo kamerų veikimas; gamybos personalas; vidutiniai reikalavimai; apšvietimas; garsas; ir skaitmeninio redagavimo programinės įrangos paketą.
EDT5019 IKT švietime
EDT 5019, IKT švietime yra absolventų lygio kursas, apimantis kompiuterinių ir žiniatinklio programų teorijas, sistemas ir praktiką įvairiuose mokymo nustatymuose, paradigmose, teorijose ir tyrimuose, susijusiuose su technologijų naudojimu mokyme. Per visą kursą ištirsime įvairias technologines galimybes ir jų įgyvendinimą mokyme ir mokymesi. Pirmosiomis kursų savaitėmis Jums bus parengta pagrindinė informacija kompiuterinio mokymo srityje, o likusioje kurso metu bus sujungtos mokslinių tyrimų ir praktinės informacijos, skirtos mokyti įvairias sritis ir įgūdžius su CAI technologijomis. Šiame kurse studentai taip pat įgyja praktinės patirties kompiuterių taikomosiose programose, įskaitant įvairių programinės įrangos, svetainių ir Web 2.0 įrankių naudojimą ir vertinimą.
EDT5887 seminaras
Tyrimų, pokyčių, esamų problemų ir galimų sprendimų dėstymo technologijų pristatymas ir aptarimas.
EDT5888-1 disertacija
Kurso tikslas - sudaryti magistrantus, kurie parašys disertaciją apie tyrimo sritį, kurią jie nusprendė atlikti išankstinį tyrimą. Juo siekiama, kad studentai per tam tikrą laikotarpį parašytų pasiūlymą dėl pasirinktos problemos. Padaryti studentus nustatyti tyrimo temą ir parašyti pasiūlymą dėl pasirinktos studijų srities.
EDT5888-2 disertacija
Kurso tikslas - sudaryti magistrantus, kurie parašys disertaciją apie tyrimo sritį, kurią jie nusprendė atlikti išankstinį tyrimą. Juo siekiama, kad studentai per tam tikrą laikotarpį parašytų pasiūlymą dėl pasirinktos problemos. Padaryti studentus nustatyti tyrimo temą ir parašyti pasiūlymą dėl pasirinktos studijų srities.
Priėmimo reikalavimas
Turkijos kandidatams
*** Kandidatai, kurie kreipiasi dėl magistro programų edukacinės technologijos, neprivalo imtis mokslinius pasirengimo kursus.
Tarptautiniams kandidatams
*** Kandidatai, kurie kreipiasi dėl magistro programų edukacinės technologijos, neprivalo imtis mokslinius pasirengimo kursus.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Skaitmeninių mokymosi žaidimų magistras
- Tallinn, Estija
Learning, Education, and Technology, Master of Art
- Oulu, Suomija
Internetinis mokymo dizaino ir technologijų magistras
- Online USA