Švietimo veiklos gamtos srityje magistro laipsnis
Universidade Santiago de Compostela
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lugo, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba, Galisų
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 854 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Pavadinimo pavadinimas: Gamtos edukacinės veiklos vadybos magistro laipsnis
Žinių šaka: socialiniai ir teisės mokslai
Centras, kuriame mokoma:
Mokytojų rengimo fakultetas
Avda.de Ramón Ferreiro, s / n.
27071
Lugo
Xunta de Galicia leidimo įgyvendinti titulą data: gruodžio 15 d. Įsakymas Nr. 245/2011 (ŠUNIS 2012-01-03)
Paskelbimo BOE data: 2016 12 19
Paskutinės akreditacijos data: 2016 07 20
Atsakingas už titulą:
Laipsnio koordinatorius: Otero Urtaza, Eugenio Manuel
Mokymo sąlygos:
- Pasiūlymo periodiškumas: metinis
- Mokymo tipas: akis į akį
- Studijų režimas: visas tempas / dalinis tempas
- Vartojimo kalbos: ispanų galisų
Tarpuniversitetinis laipsnis:
Nereikia
Koordinuojantis universitetas:
- Santiago de Compostela universitetas
tikslai
Bendrieji tikslai, kurių siekiama šiame magistro laipsnyje, suskaidomi į šiuos tikslus:
- Mokykite pedagogus ir mokytojus vadovauti pedagoginei veiklai, susijusiai su laisvalaikiu, lauke ir kontaktu su gamta.
- Parodykite šiems pedagogams edukacines veiklos vertes gamtoje ir ugdykite ugdomą požiūrį į savo kuriamą darbą.
- Pratimai mokiniams organizuoti, kurti ir plėtoti pagrindines edukacines veiklas gamtoje ir lauke.
- Ugdykite žmogaus savybes pedagoginei laisvalaikio ir laisvalaikio gamtinėje aplinkoje krypčiai.
- Visus šiuos mokymus pritaikykite galimame ir tvariame projekte realioje aplinkoje.
Studijų programa
mokymo planas
Specialybės ar maršrutai:
Nėra svarstoma
Kreditų perkėlimas ir pripažinimas:
Kreditų pripažinimas – tai kreditų, gautų oficialiuose kursuose, tame pačiame ar kitame universitete, priėmimas, kurie skaičiuojami kituose skirtinguose kursuose oficialiam laipsniui įgyti.
Kreditų perkėlimas: reiškia, kad į oficialius akademinius dokumentus, akredituojančius nuoseklius kiekvieno studento kursus, bus įtraukti visi kreditai, įgyti anksčiau tame pačiame ar kitame universitete išklausytuose oficialiuose kursuose, kurie neįgijo oficialaus vardo.
Programos rezultatas
bendrieji gebėjimai
Mokiniai gebės kurti edukacinės veiklos gamtinėje aplinkoje programas, konkrečiai mokės sukurti originalią edukacinę veiklą apie anksčiau pasirinktą gamtinę aplinką.
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Išvykimai
Kurso tikslas – teikti specifinius pedagoginius mokymus mokytojams, dirbantiems su šiais aspektais švietimo sistemoje, pedagogams, jaunimo ar sporto draugijų, gamtos klasių ir kitų neformaliojo švietimo įstaigų, organizuojančių reglamentuojamą veiklą gamtinėje veikloje, vadovams ir vadovams. aplinkose ir kurie jau turi bendrąjį universitetinį išsilavinimą, bet kuriems trūksta epistemologinės ir teorinės sistemos, galinčios pasiūlyti konkretų ir visapusišką mokymą, įtrauktą į šį projektą sudarančių studijų rinkinį.
Pastaraisiais metais Ispanijoje nepaprastai daugėja visų tipų įstaigų, kurios siekia vykdyti rekreacinę ar edukacinę veiklą gamtoje. Nuo mokyklų fermų ir gamtos klasių iki ekstremalaus sporto klubų, takų išdėstymo, užsiėmimų su neįgaliaisiais, kaimo turizmo, kraštovaizdžio apsaugos, aplinkos tvarkymo ir kt., taip pat labiau klasikinių, apimančių veiklą su moksleiviais. šioje srityje viršija klasikinę kalnų klubų ir skautų organizacijų veiklą, kurios iki tol buvo entuziastingiausi aktyvistai, lankantys natūralią aplinką.
Šiuo oficialiu magistro laipsniu siekiama patenkinti specifinės vyresniosios švietimo vadovo kvalifikacijos poreikį laisvalaikio ir laisvalaikio veikloje natūralioje aplinkoje.
Šis magistro laipsnis skirtas visiems tiems formaliojo švietimo ir neformaliojo švietimo srities pedagogams, kurie prisiima pedagoginio valdymo užduotis organizuojant laisvalaikio ir laisvalaikio veiklą gamtoje, dirba ne mokyklos ir šeimos aplinkoje. .
Šiuo atveju magistro laipsnis yra skirtas tik tam, kad būtų parengtas konkretus švietimo srities specialistas ir sustiprintas ankstyvosios vaikystės ir pradinio ugdymo mokytojų mokymas už užsiėmimus, kurie atliekami ne klasėje, o tai savo ruožtu sukuria tiriamąjį darbą. mokytojų komanda, kuri praturtina šios mokymo veiklos plėtrą.