Žmogaus geografijos magistras: globalizacija, žiniasklaida ir kultūra
Johannes Gutenberg University Mainz (JGU)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Mainz, Vokietija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 360 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* JGU neima mokesčio už mokslą; visiems studentams taikomas maždaug 300€ per semestrą organizacinis mokestis - išlaidos apima regiono viešojo transporto bilietą; mūsų mokslinių tyrimų seminarui ir ekskursijai, 6 moduliui, bus vienkartinis bendradarbiavimas
Įvadas
Apžvalga
Ar ieškote programos, kurioje galėtų dalyvauti įvairių socialinių ir kultūros mokslų disciplinų studentai? Ar aistringai tyrinėjate pasaulį per žmogaus, kultūros ir medijų geografijos objektyvus? Jei atsakymas yra „taip“, turėtumėte
- kreiptis dėl vietos studijuoti žmogaus geografiją į ateitį orientuotoje programoje, kurioje tarpdisciplininiu požiūriu derinamos globalizacijos, žiniasklaidos ir kultūros temos,
- pasinerti į įdomius susipynusio globalizuoto pasaulio reiškinius tarptautiniame akademiniame kontekste tiek teoriniu, tiek praktiniu požiūriu,
- ugdyti įgūdžius, leidžiančius kritiškai žvelgti į svarbias mūsų laikų problemas ir prisidėti prie kultūrinių ir socialinių problemų supratimo globalizuotame pasaulyje,
- gauti naudos iš daugybės taikomų mokymosi metodų, įskaitant trumpametražių filmų, podcast'ų ir tinklaraščių kūrimą,
- kurkite savo tyrimo metodus ir įgyvendinkite juos mūsų tarptautiniame tyrimų seminare,
- mokykitės iš geriausių, nes tarptautiniai kviestiniai mokslininkai ir ekspertai reguliariai papildo mūsų akademikų komandą ir skaito savo dabartinius tyrimus mūsų savaitiniame paskaitų cikle ir
- pagerinti savo karjeros galimybes semestrą studijuojant užsienyje arba atliekant praktiką pasirinktoje profesinėje srityje.
Kodėl verta rinktis šį kursą?
Įgysite tarpdisciplininį požiūrį į geografinius kultūros ir visuomenės ryšius globalizacijos procesuose. Daugiausia dėmesio skiriama kultūros, visuomenės, erdvės ir žiniasklaidos ryšiams, išryškinant iš to kylančius politinius ir socialinius iššūkius.
Pirmąjį semestrą išmoksite teorinių geografijos ir globalizacijos, medijų ir kultūros ryšio pagrindų. Nuo antrojo semestro galite rinktis iš pasirenkamųjų papildomų disciplinų modulių.
Unikalus mūsų programos elementas yra jūsų aktyvus atitinkamos medijos technikos naudojimas. Tai padeda papildyti savo tarpdalykinę akademinę kvalifikaciją įvairiais akademiniais įgūdžiais. Taikome platų mokymosi metodų spektrą, įskaitant trumpametražių filmų, podcast'ų ir tinklaraščių kūrimą. Tyrimų dirbtuvėse gausite išsamių žinių apie moksliniais teorija pagrįstus tyrimus ir pagrįstą mokymą atlikti išsamius empirinius lauko darbus.
Žmogaus ir kultūros geografijos tyrinėtojai suteiks jums įžvalgų apie įdomias tyrimų sritis. Mūsų savaitiniame paskaitų cikle žymiausi mokslininkai iš skirtingų geografinių sričių praneša apie savo dabartinius mokslinių tyrimų projektus. Be to, mūsų komanda Maince nuolat kviečiasi kviestinius dėstytojus iš tarptautinių universitetų bei ekspertus iš praktikos pasaulio.
Praleiskite semestrą užsienyje, kad įgytumėte tarptautinės studijų ir mokslinių tyrimų patirties universiteto kontekste ir už jo ribų. Galime palaikyti ryšius su daugeliu universitetų, su kuriais bendradarbiaujame visame pasaulyje. Jei jus labiau domina profesinė patirtis, įgyti praktinių įgūdžių pasirinktoje praktikoje.
Jūsų laukia moksliškai pagrįstas, kritiškai atspindėtas kultūros ir medijų geografinis išsilavinimas. Baigęs kritinio mąstytojo išsilavinimą, galėsi suprasti ir įsivaizduoti socialines ir kultūrines problemas bei globalizuoto pasaulio iššūkius.
Studijų programa
Studijų sritys
Mūsų įdomioje programoje jūs žvelgsite į globalizacijos, žiniasklaidos ir kultūros klausimus įvairiais lygmenimis (pvz., socialiniu, kultūriniu, geopolitiniu, ekonominiu) ir įgysite išsamių žinių tokiomis temomis kaip
- Kultūros, erdvės ir visuomenės susitarimai
- Naujos virtualiojo ir fizinio pasaulio mainų erdvės
- Sociokultūrinė įvairovė, kosmopolitizmas, beribio pasaulio potencialai ir iššūkiai
- Susivienijimas tarp pasaulinės žiniasklaidos pramonės ir kasdienio gyvenimo
- Kritinis skaitmeninės kultūros ir socialinės žiniasklaidos turinio suvokimas
Jūs sutelksite dėmesį į tris studijų sritis:
Globalizacija ir kultūros geografija: sužinokite apie globalizacijos procesus ir transnacionalinius, kultūrinius reiškinius, kad suprastumėte erdvės, visuomenės ir kultūros (galios) santykio persvarstymą dabartinėje vėlyvosios postmoderniosios globalizacijos eroje. Kokie yra mūsų pasaulio sociokultūriniai iššūkiai? Kaip šias problemas galima spręsti? Kaip galime susidoroti su naujais pasaulinės dinamikos sudėtingumais ir painiavomis?
Žiniasklaidos geografija: tyrinėkite žiniasklaidos, visuomenės, erdvės ir vietos sąveiką per žiniasklaidos geografijos objektyvą. Tai labai svarbu tais laikais, kai skaitmeninės technologijos persmelkia visas mūsų gyvenimo sritis. Siekite naujų geografinių perspektyvų vis labiau mediatizuotame pasaulyje. Dalyvaukite praktiniuose žiniasklaidos gamybos seminaruose. Pasinerkite į įdomias temas, tokias kaip gamybos etapai nuo įvado į audiovizualinį filmą, darbas Campus Radio projektuose ir socialinės žiniasklaidos turinio bei tinklaraščių kūrimas. Ši sritis atveria naujų reikšmingų galimybių plėsti savo kompetenciją.
Empirinis tyrimas: Įgykite nepaprastą kompetencijų derinį teoriniams ir empiriniams tyrimams. Tuo pačiu įgyti praktinio žiniasklaidos technologijų naudojimo patirties. Tai taikoma ne tik įprastoms geografinėms temoms, bet ir naujoviškajai skaitmeninės geografijos sričiai bei socialinės žiniasklaidos geografijai. Imkitės tyrimo projekto tarptautiniu mastu orientuotame mokslinių tyrimų seminare. Tyrinėkite pasaulį ir leiskitės į ekskursijas po įdomias vietas visame pasaulyje.
Idealūs studentai
Tu turi …
- geografijos arba susijusios disciplinos socialinių, kultūros studijų ar humanitarinių mokslų bakalauro laipsnis
- motyvacija tyrinėti pasaulį per žmogaus, kultūros ir medijų geografijos objektyvus
- pomėgis derinti teorines diskusijas ir empirinius tyrimus
- reikiamų anglų kalbos žinių įrodymas (pvz., TOEFL > 213 balų, IELTS > 5,5 TELC anglų k. min. B2)
KARJEROS GALIMYBĖS
Žmogaus geografijos magistrantūros absolventui darbo galimybių ir darbo sričių yra daug. Tolesnėje dalyje siekiame pateikti keletą pavyzdžių, tačiau norime pabrėžti, kad yra daug daugiau galimybių:
- Žurnalistika ir viešieji ryšiai
- Verslo plėtra
- Žiniasklaidos įmonės
- Filmas
- Vietos ar savivaldybių institucijos ir konsultantai, rinkodara
- Skaitmeninės agentūros
- Politinės institucijos ir NVO
- Moksliniai tyrimai/ Akademinė karjera