„Master PARS“ - nuotolinio piloto orlaivių sistemos
Master PARS Università di Roma Tor Vergata
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Rome, Italija
Kalbų studijos
Italų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 3 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 4 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 4500 EUR už magistro laipsnį, įgytą per dvejus mokslo metus; Trejų mokslo metų magistrantūros programai skirta 5000 eurų
Įvadas
Norint plėtoti ir vis plačiau naudoti nuotolinių pilotų orlaivių sistemas (SAPR) - dažniausiai dronus - daugelyje taikymo ir tyrimų sričių, reikia išsamių mokymų.
Pirmojo lygio universiteto magistras, kurį organizuoja Romos universitetas „Tor Vergata“ ir ENAC, Nacionalinė civilinės aviacijos agentūra, dalyvaujant sektoriaus organizacijoms ir įmonėms, formuoja dronų dizainerius, proceso specialistus ir paslaugas. per SAPR per 1500 valandų (lygi 60 kreditų), iš jų
- 400 valandų pamokų ir dizaino dirbtuvių
- 250 valandų mokymo įmonėse ar institucijose.
Yra dvi stipendijos, kad būtų galima visiškai padengti „Telespazio“ suteiktą kursą. Stipendijos daugiausia skiriamos pagal nuopelnus, remiantis gautais gyvenimo aprašymais, kuriuos įvertins konkreti komisija.
Be to, nariams, įgijusiems magistro laipsnį ir išlaikiusiems praktinių įgūdžių patikrinimo egzaminą kartu su ENAC egzaminuotoju, tuo pačiu metu išduoda ENAC įgaliotas mokymo centras, suderintas su kapitonu APR piloto pažymėjimą (Remote Pilote Aircraft).
Taigi magistras turi ambicijų pirmą kartą paruošti naują specialistų klasę, kuri, perėjusi iš savo disciplinos ir sektoriaus mokymo, sugeba suprojektuoti procesus ir žinių sistemas, pagrįstus SAPR, tinkančias operatyviems procesams. nuoroda.
Tam Meistras
- teikia teorines žinias, susijusias su skrydžių sistemomis, įskaitant varomąsias ir aerodinamines žinias;
- nagrinėja aspektus, susijusius su automatizavimu, valdymu ir kompiuterizuotu pilotavimu;
- nagrinėja įvairius taikymo scenarijus, iliustruodamas nuotolinio stebėjimo, jutiklių ir duomenų analizės metodus. Kapitonas taip pat reikalauja, kad būtų įgyta speciali kompetencija, susijusi su aviacijos taisyklėmis, sauga ir nuotolinio pilotavimo taisyklėmis.
Be to, norint leisti magistrantūros kursuose dalyvaujantiems įgyti teorinių žinių, įgytų konkrečiame taikymo kontekste, bendradarbiaujant su šiame sektoriuje veikiančiomis įmonėmis bus vykdoma praktinė veikla, taip pat numatoma bendradarbiauti su oro pajėgomis atsižvelgiant į pažangiausias technologijas. ,
partneriai
užrašai
Norint būti priimtam į kursus, reikalingas laipsnis ar kita lygiavertė kvalifikacija. Magistras pirmiausia skirtas techninių ir mokslo dalykų absolventams. Tačiau priimti studentus leidžiama ir kitų disciplinų absolventams, gavusiems magistro mokymo tarybos leidimą.
Magistras yra ribotas ir priimamas ne daugiau kaip 40 kandidatų. Priimamieji į magistrantą bus atrenkami lyginant gyvenimo aprašymus ir studijas, remiantis kuriais bus sudarytas reitingas. Meistro kaina yra nustatyta:
- 4000 eurų už magistro laipsnį, įgytą per vienerius mokslo metus
- 4500 eurų už magistro laipsnį, įgytą per dvejus mokslo metus
- Trejų mokslo metų magistrantūros programai skirta 5000 eurų
Meistro pamokos vyks popietę Romos universiteto „Tor Vergata“ inžinerijos makro srityje ir kituose statiniuose.
Dėstytojus sudaro universiteto profesoriai, išorės profesoriai ir aktyvūs dėstytojai mokslinių tyrimų centruose, kurie gali pasigirti ilgalaikiu dėstymo akademinėje srityje patirtimi. Studentus taip pat palaikys ir palaikys kvalifikuoti dėstytojai, galintys suteikti teisingą pagalbą iškilus problemoms viso mokymo kurso metu.
Moduliai ir turinys
Meistras trunka kasmet, tačiau jį galima pratęsti iki dvejų ar trejų mokslo metų, jei studentas neišlaiko egzaminų per pirmuosius mokslo metus. Mokymo veikla apima 60 mokymo kreditų, lygų 1500 valandų , iš jų:
- 400 valandų pamokų ir dirbtuvių
- 250 valandų stažuotėms
likusios valandos bus skirtos individualiam studijų ir baigiamųjų darbų darbui.
Meistras susideda iš šių mokymo modulių numato:
- Skrydžio mechanika (orlaivio schema, skrydžio mazgai, manevrai): 30 valandų
- Gamybos technologijos (naujausios medžiagos ir SAPR gamybos technologijos) 30 valandų
- Varymas (oro varymas, varikliai ir laikymo sistemos) 30 valandų
- Aerodinamika (skysčių dinamikos ir aerodinaminio elemento teorijos sampratos) 30 val
- Geoinformacija (nuotolinis stebėjimas ir palydoviniai duomenys, GIS sistemos) 30 val
- Automatinis valdymas (stabilumas ir dinaminis atsakas, SAPR sistemų valdymas) 30 valandų
- Jutikliai (jutimo prietaisai, elektroninė sąsaja ir ryšių sistemos) 30 val
- Taisyklės ir saugumas (autorizacijos procedūros, rizikos vertinimas, oro erdvės valdymas) 40 val
- SAPR naudojimas (SAPR su praktiniais pratimais naudojimo veiklos aspektai) 30 valandų
- Projektavimo laboratorija (su praktiniais surinkimo ir skrydžio bandymais) 120 valandų
profesoriai
- Daniele Carnevale („Tor Vergata“ universitetas)
- ENAC mokytojas
- Stefano Cordiner („Tor Vergata“ universitetas)
- Fabio Del Frate („Tor Vergata“ universitetas)
- Dott. Gabriele Di Marino (pirmasis valstybės policijos pareigūnas)
- Corrado Di Natale („Tor Vergata“ universitetas) prof.
- Prof. Franco Di Paolo („Tor Vergata“ universitetas)
- Sergio Galeani („Tor Vergata“ universitetas)
- Prof. Maria Ioannilli („Tor Vergata“ universitetas)
- Prof. Mauro Leonardi („Tor Vergata“ universitetas)
- Ing. Gaetano Massari („Aerial Click“)
- Vincenzo Mulone („Tor Vergata“ universitetas)
- Fabrizio Quadrini („Tor Vergata“ universitetas)
- Loredana Santo („Tor Vergata“ universitetas)
- Loredana Scaffa („Aerovision“)
- Giovanni Schiavon („Tor Vergata“ universitetas)
- Danilo Verde („Tor Vergata“ universitetas)
- Roberto Verzicco („Tor Vergata“ universitetas)
- Alessandro Zavoli (Sapienza universitetas)
Kvalifikacijos įgijimas
Kurso pabaigoje studentams, išlaikiusiems reikiamą testą ir išlaikiusiems pelno tikrinimo testus bei baigiamąjį egzaminą, įteikiamas: 1-ojo lygio universiteto magistro diplomas „Pilotinių orlaivių sistemų projektavimas, pritaikymas ir reguliavimas“ Nuotolinis (SAPR) “-„ UAV (nepilotuojamų orlaivių) projektavimas, taikymas, reguliavimas “.
Įstojusiems į individualius mokymo modulius, išlaikius pelno tikrinimo testus, išduodamas dalyvavimo pažymėjimas su nurodytais kreditais.
Nariams, įgijusiems magistro laipsnį ir išlaikiusiems praktinių įgūdžių egzaminą kartu su ENAC egzaminuotoju, tuo pačiu metu išduodamas ENAC įgaliotas mokymo centras, o APR piloto pažymėjimas (nuotolinio pilotavimo orlaivis) suderinamas su kapitonu.